wtorek, 25 grudnia 2012

LOTERIA NA 3000 sd !

Więc zacznę od tego,że bardzo się cieszę,że nie sprzedałam bloga! Powracam i zacznę spędzać tu więcej czasu mimo iż będzie to trudne. Za niedługo zacznę poszukiwania redaktorów więc szykujcie się! Jak wiecie baardzo długo mnie tu nie było. Miałam wiele nauki i obowiązków,więc kompletnie nie myślałam o bogu :C!
Postanowiłam zorganizować loterię w której do wygrania będzie 3000 sd. ! Więc macie o co walczyć!

3000 sd wygra 1 osoba! Nie będzie rozdzielania.
Zasady są proste :

1.Należy być obserwatorem bloga 
2.W komentarzu wpisać swój nick na stardoll 

I TYLE !

Wyniki zostaną ogłoszone 2 stycznia. 
Powodzenia. ! :)) natalciaoraczek

 EDIT : I konkurs pod żadnym pozorem nie bd oszukiwany :) Bo niekiedy spotkałam  się z takimi komentarzami. :(

10 komentarzy:

  1. Dobra zgłaszam się XD!

    Nick na stardoll:PePePanDziobak.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się

    hannalovepretty

    OdpowiedzUsuń
  3. znając moje szczęście, i tak nie wygram, ale zgłaszam się, mój nicj to patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja tak samo nigdy nic nie wygrałam ,ale co mi tam szkodzi zaryzykować :) :( Zuzia1358

    OdpowiedzUsuń
  5. ZGŁASZAM SIĘ Ale znając mnie to i tak nie wygram ale cóż ... spróbujmy ;* ; D

    MissClaudynka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Nick na stardoll: trisha_kol

    OdpowiedzUsuń